Followers

Sunday, January 23, 2011

Blogger Untung 1 Juta

Dah lama tak tulis blog.
Tapi bila tengok tajuk surat khabar Berita Minggu hari, bersemangat semula.

Penulis blog kreatif raih pulangan lumayan:
Kuala Lumpur: Pengendali atau penulis blog kini mampu meraih keuntungan sehingga RM 1 juta setahun.
Beginilah fenomena penggunaan blog yang dulunya berfungsi sebagai pengantara politik, peribadi dan komuniti , kini beralih kepada perniagaan sehingga ada pengendali atau penulis mampu meraih keuntungan beratus ratus ribu hingga berjuta juta ringgit setahun..
lihat muka 10.

Baru lepas semak akaun Nuffnang baru ada RM 10.47 sen...Lepas ni , malas cakaplah...

Agak agak adalah rodong rodong yang dah capai tahap jejariruncing .blogspot.com

11 comments:

relevan said...

motong getah lagi lumayan sekarang..bila musim meluruh kita berblog semula..hahaha!

endiem said...

relevan..
betul sangatlah..rege getah dah 7 ringgit sekilo.

Sharinginfoz said...

banyaknya tapi yang penting kita enjoy blogging

zulkbo said...

salam..
apa nak buat
tak ande sponsor
blog kita nih..
nuffnang bui bapa
je..

akuanakpahang said...

Tak pe kuatkan semangat 10 hingiit tu kita bayangkan 10ribu hehehe :)

sahromnasrudin said...

kne cari sponsor la utk buat blog untung riban2..kalau harap nuffnang, memang ke lautt la gamaknya hehehee

Kunang-Kunang said...

Salam Endiem.

Dahsyat tu. Macam-macam cara duit boleh mari sekarang ni yer.

AuntieYan said...

Salam En. Endiem,

Auntie terpikir juga, dah lama berblog tak ada apa hasil. Tapi hasil tak nampak mungkin lebih bermakna.
Mula berblog sejak 2003 lagi, sejak tu Auntie dah dapat ramai kawan, lelaki pompuan, tua muda, yang biasa, yang kaya, yang bergelar semua ada. Alhamdulillah. Tu pun rezeki jugak. :-)

Miecyber said...

Sikit sikit lama lama jadi bukit...

UMP : Perkhidmatan penghantaran ubat melalui pos

hans said...

hohohoho
siapa yang bernasib baik dapatlah merasa macam redmummy semua tu

Vote Hans Bernombor 10 Diruangan Komen

Nafisa81 said...

nak kena ande boyfren/gilfren glamer baru boleh jadi macam jejariruncing...