Followers

Wednesday, February 3, 2010

Pondok Kawalan 1 Malaysia


Semasa berpusing pusing meronda sekitar bandar Kuantan, terjumpalah pondok kawalan didepan Balai Bomba, Jalan Bukit Ubi, Kuantan. Kelihatan 1 petugas dalam pondok kawalan ini.

19 comments:

relevan said...

Polis ke bomba yang berkawal kat dalamnye tu weh?..

cemomoi said...

emm... lepas ni kalo pm baru buat slogan baru, mende la pulok rupe pondok tu ye

maiyah said...

x kuar lak pic tu huhuu.. tenet wat hal

piewahid said...

bila tengok gambo ni & berfikir scara mendalam, koi kehilangan kate2...

Akuanakpahang said...

Jangan pondok satu malaysia yang jaganya satu juge hehehehe maru kawan tu.

Che' Pit said...

hmm agak2 kalau pasni tukar lak panjang2 mcm cemerlang gemilang terbilang tu, mcm mana lah gamak nya bentuk pondok tu

tapi mmg patriotik sungguh.. syabas

hai said...

huh!siap bernombor 1 ek...kreatip la...

Kunang-Kunang said...

Kat Kuantan jer ker ada pondok satu malaysia ni sebab tok nampok lagi kat lain.

endiem said...

relevan..
nampok nye macam ahli bomba je dalam pondok te.

cemomoi,,
buatnya koi jadi pm, slogan koi 8 malaysia.

tunbegia said...

sungguh bersemangat,
moga-moga negara akan tetap aman damai sejahtera sentosa senantiasa,

salamm,

Mazru Majid said...

bersungguh betui yek..lama tak ke kontan tak tau menahu jugek aroh mana duduknye pondok te

endiem said...

maiyah..
lain kali boleh tengok..

piewahid..
koi pun tak terkata.

endiem said...

yassin..
kalau mengikut pahaman koi .. kena gitu gayanya.

che'pit..
itu susah sikitlah nak buat.

endiem said...

hai..
kreatif kot. kosnya entah berapa pulak.

kunang kunang..
setahu koi, hanya kat kuantan sahaja, mungkin tempat lain ada idea lain kot.

endiem said...

tunbegia..
semangat sokmo.

endiem said...

mazru..
port kawalan tu, baru 1 dibuat, depan balai bomba kuantan, kalau tengok bola kat stadium tu nempohlah kat sini

Hashim Zabidi said...

Apa yang dikawalnya?. No 1 tu aje kot, takut 1 jadi 2.

Pacifist said...

salam.kwn lame x balik koantan.kwn rase ade se je situ.sbb 1 malaysia,one 4 all,all 4 one.ye dok?

endiem said...

salam pak hashim..
gitulah gamoknye.

pacifist..
baliklah , banyak dah perubahan..