Followers

Monday, May 24, 2010

Pengikut ke 100

Dah lama tak update blog Koi Orang Pahang .

Sedar tak sedar dah ada 100 pengikut. Pengikut ke 100 ialah lasoty. Di kesempatan ini koi ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua yang sudi menjadi pengikut blogs ini sehingga menjadikan genap 100 pengikut sehingga hari ini.





18 comments:

zulkbo said...

salam..
selamat kembali berblog
dan tahniah mendapat
pengikut ke-100

sakuraspicelife said...

hahaa~~pelawat yg ke-100 ker huhuh?slalu nyer yg ke-100 ader free gift kan hihihi..nway bloggers sila la ziarah blog sy www.sakuraspicelife.blogspot.com and welcome to be follower.
sy budak bru belajar...folllower bru 1 huhuhhu..

al-mankaraqi said...

100 dah yak,........tahnioh2.......hihihi

hai said...

tahniah endiem....lama menyepi busy ke??

Nerzhul said...

tahnioh la. smoga terus maju berblogging.

relevan said...

Aok hilang kemana?..adakah aok pergi bertapa?...Sudah ada 100 follower..kena belanja kome RM 100 ni..

Webmaster@Echam said...

Tahnioh wehhhh....

penjejak maya said...

salam ziarah drp pengikut ke-101..

cemomoi said...

lama tak dengo crita takan tak bole masuk rumah lagi ter...

maiyah said...

tahniah.. memeriahkan lagi

endiem said...

zulkbo..
terima kasih atas sokongan..

sakura..
koi akan jadi pengikut aok yang kedua.

endiem said...

al-mankaraqi
terima kasih..

hai..
terima kasih insyaallah.. ada lagi..

endiem said...

Nerzhul..
terima kasih.. sama samalah kita berbelog.

relevan..
setakat masa ini ada lagi.. nak belanja ... boleh RM 100 / 100 orang..dapat singgit sorang.

endiem said...

Echam..
TQ..

penjejak maya..
terima kasih ..lah

endiem said...

cemomoi..
ada..dah mula stat baru ..hehe

maiyah..
tq.. begitulah hendaknya..

Cikgu Jang .. said...

tahniah dari kawan jugak utk aok...

Cik SHiN~JU said...

Salam rodong...
tahniah la yek..
dah ade 100 pengikut tu..
blog aok mmg best n byk info ttg negeri pahang...patut dpt pingat dah tu..hehe

zulkbo said...

salam ziarah malam
moga kita semua sihat
selalu dan hati senang..
he he..