Followers

Wednesday, August 4, 2010

Award dari Aku Anak Pahang

Terima kasihlah En. Yassin dari Blog Aku Anak Pahang yang telah sudi memberi penghargaan kepada blog koi orang pahang. Semoga en Yassin beroleh kejayaan selamat sejahtera.

Award ini akan menjadi dorongan kepada koi untuk lebih aktif dalam dunia pemblogan.

9 comments:

al-lavendari said...

ingatkan nak aktif lagi dalam dunia pembalakan .. nak tumpang sama !

piewahid said...

tahniah weh. mmg lawo award en yassin kita ni. koi pun dpt juge tapi takdan nok tepek lagi...

akuanakpahang said...

Terima kasih sudi menerima award drp kawan :) blog aok dgn aok mmg hebat weh!

AuntieYan said...

Salam En. Endiem,

Tak aci lah.....orang Pahang asyik bagi ke orang Pahang je..:-(

Anyway, tahniah le Auntie ucapkan...
Apa kata sesapa yang rasa nak memberi award ni,sertakan jugak dengan hadiah lain...errr..tiket melancong ke Tasek Bera ke, melancong ke Taman Negara ke....tak pun pergi tengok gajah kat Air Gandah...(isyy...betul ke ni?)...hee!.

endiem said...

al-lavendari..
pahang balak dah banyak habis kena tebang.

endiem said...

pie wahid..
sama sama.. tepek jangan tak tepek.

endiem said...

yassin..
terima kasih daun keladi..

endiem said...

auntie yan..
w salam.. ye tak ye juga.. nak melancong ke pahang tak payah tunggu dapat award.. talipon je kome , mesti kome belanja mkn ikan patin.

LIPISLADY said...

Assalamualaikum, matnye aok senyak aja nih, tak mengupdate blog,

walaubagaimana pun semuga aok ceria selalu, Selamat Berpuasa..