Followers

Friday, October 16, 2009

Hilang

Kepada sesiapa yang menjumpai anak kucing ini harap dapat kabar kepada koi di e mail endiem2000@yahoo.com.

Maklumat lanjut mengenainya:-
1. Warna: Hitam rintik
2. Umur : 5 bulan
3. Baka : Kacukan
4. Jantina: Jantan
5. Tanda tanda lain: ekor panjang dan kembang, bulu panjang.
6. Tarikh kehilangan: 9 Oktober 2009.
7. Lain lain maklumat: manja, tidak mencukau orang, kurang mengiau.

Kalau jumpa tak janji bendalah sakat Mc.D tu boleh jugak.

14 comments:

Webmaster@Echam said...

Rodong,
Kalau kucing yang hilang koi tak semangat nak mencari tapi kalau awek aok yang hilang koi dgn abg syed sanggup ambik cuti pegi cari.. hahahha

YASSINSALMANSHAH said...

koi amat simpati ngat diatas kehilangan ini sebab bender bernyawa tak ada istilah patoh tumbuh hilang berganti...huhuhu mekala ADA terjumpe dik koi tentu koi POS ke aok maru ande hok hilang kucinggg pulokkk.....

relevan said...

Comel yak anak kucin aok te..mcm Gremlins..

relevan said...

kwn menyokong saranan Echam tu endiem..cuti dah abis kwn amik MC sehe kan..hehe

zai said...

Salam Endiem..

Kesian plak tengok muka kucing tu..

Kak zai pun ada kucing terbiar yg selalu mai umah..pandai plak kucing tu bawak diri..kak zai g keje dia pun bawa diri..pastu 2,3 hari mai plak kat umah..pastu hilang lagi..macam tula smpi sekarang..pandai pula dia cari umah apartment kak zai kat tingkat 7 tu.

abu muaz said...

Dah buat report polis ke belum?

lipislady said...

Tomeinye miaa...

YASSINSALMANSHAH said...

Banyak ngat kucinng koi jumpe kat pasar jerantut nei kut ande milik aok sape tau datang laa nengok weh...

endiem said...

Yassin..
Koi dah mamun dengan anak koi ni.. hari2 amput koi suroh cari kucing dia yang hilang tu.

Echam..
nantilah kalau awek koi hilang esok, koi bagitahu aok dengan relevan.

Kak zai..
memang ibu kucing tu .. asainya kucing yg datang..beri makan , lama lama jinak dia dan beranak 2 ekor.

Abu muaz..
tak lah repot polis lak..

lipislady..
tu lah yang ralat sangat koinya.

yassin..
takkan lah lepas jerantut pulok.

abu muaz said...

Tuan, tak jumpa lagi ke?

ima shhs said...

ntah...tak prasan lak...

pB said...

DAH JUMPA KER ??

endiem said...

abu muaz, ima, pB..
Dah sepuluh hari .. kes ditutup.. moga dia selamat..

endiem said...

abu muaz, ima, pB..
Dah sepuluh hari .. kes ditutup.. moga dia selamat..