Followers

Friday, July 30, 2010

Award dari Jejaka Desa

Terima kasih kepada Jejaka Desa yang susoh susoh ingat ke koi dengan memberi Award ini. Bak kata orang , orang dah nak beri koi terima je lah.

Nak panjangkan pulok ke 15 orang lagi.

1. Cik Shin Ju
2. Hamzah lan
3. Echam@Webmaster
4. piewahid
5. Cik gu Jang
6. A kl Citizen
7. Fadh
8. Pakman Laksam
9. RMY abelitojoro
10. Rodhong coil
(sepuloh dulu lah )

Kena kabor insan yang menerima award melalui chatbox.

Tujuh perkara tentang diri anda.
1. Lelaki
2. Orang Pahang. Sekarang bermastautin di Kuantan
3. Dah bekeluarga
4. Suka mengetea dengan rodong rodong
5. Minat kepada landskap dan alam semula jadi
6. Makan makan pun suka juga, hendak pulok kalau ada orang belanja.
7. suka membaca blog rodong rodong.

5 comments:

akuanakpahang said...

Tahniah blog aok juga antara yg terhebat!

cemomoi said...

ander tempat lagi ke nok tepek?

zulkbo said...

salam..
koi pun buleh sebijik
musim beraward la kita
anak Pahang ni..he he

Mazru Majid said...

kome pun dapat jugek sebijk dari jejaka desa..tak menepek lagi te..

Webmaster@Echam said...

Terima kasih wehhh. Koi jawab tag aok tu nnt..