Followers

Wednesday, July 21, 2010

Pesta Ramadhan ?

kurang jelas klik pada gambar.

Ada sembahyang terawih?
Ada majlis berbuka puasa?
Ada tadarus Al Quran ?
Ada tazkirah ?

11 comments:

relevan said...

Hah sudah !..kat Berjaya MegaMall ada pesta Ramadan?..

zulkbo said...

salam..
pendek kata..
semuanya ada la
he he..molek amat tu.

Hashim Zabidi said...

Ada yang buat alim,
ada yang buat lapar &
ada yang minta belas kasihan...

Jejaka Desa said...

Macam2 ada...

cemomoi said...

ramadhan pon nak berpesta jugak ke?

Kunang-Kunang said...

Walau pun dipanggil pesta, diharap semasa melakukan ibadat-ibadat tersebut tidak dianggap berpesta.

Pak Man laksam said...

Entah laaa......

CekWa said...

Ramadhan hampir tiba.

Mazru Majid said...

salam...

harap2 jgn berkonsert sakan dah ler...

*di Bera ade fiesta Bera...tah pape la nak berpesta dkt bulan pose ni

Pacifist said...

salam sahabat.
pesta ramadhan kat megamall.mende lagi.pesta membeli beloh la jawabnya,buah kurma,kuih muih dll..kalau aok masuk sekarang ni pun kwn rase dah ada pasang lagu raye silap-silap.....

penjejak maya said...

salam,

pesta tu macam bunyi satu keseronokan ..