Followers

Sunday, July 18, 2010

Bila Bulan Syaaban

Kejam celik kejam celik, dah bulan Syaaban. Patutlah orang rumah sibuk ajak temankan ganti puasa sama. MPK pun dah mula keluarkan borang untuk usahawan bermusim. Harga gula dah pun naik, harga pulut hitam juga dah jadi RM 8.00 sekilo. Harga ikan tenggiri, ayam, bawang belum tahu lagi. Kat pasar raya Gaint dah nampak kotak kotak buah kurma dibubuh dekat dengan cashier. Bil board ini dah lima enam hari di cacak ditepi jalan. Nasib baik koi jumpa balik buku ini.

15 comments:

a kl citizen said...

tak lama dah...
berterawih lah kita

terbaru dari saya : jangan terlalu membenci nanti jadi suka satu hari nanti

cemomoi said...

penuh le sof surau tal lama lagik

Mazru Majid said...

cepat amat mase berlalu weh...

Kunang-Kunang said...

Salam Endiem,

Selamat menyambut bulan Syaaban. Rasanya macam baru lagi kita beraya, dah nak raya pulak.

Musim Ramadhan nilah hotel-hotel atau tempat yang sewaktu dengannya mula mewar-warkan menu-menu istimewa mereka yang sama istimewa dengan harganya. Berlawan-lawan mereka ni.

Akak nak ucapkan tahniah pada endiem kerana dapat award dan terima kasih sudi memanjangkannya pula kepada kak ani. Ni datang nak ambik bawak balik ni.

Terima kasih endiem atas ingatan.

akuanakpahang said...

Selamat menyambut bulan pose berbelanje dgn berhemoh..semua org sakit barang naik nie hehehe....

Nerzhul said...

selamat syaaban. tak sabor menanti ramadhan.

LIPISLADY said...

Sallam, tak sedo aja dah dekat nok bulan Ramadhan pulok, cepatnya masa berlalu...

Leech Miracle said...

Kami di Leech Miracle,
dengan kerjasama PUSMAL Universiti Malaya
menjemput anda menjadi salah seorang daripada kami.
Layari : www.leechmiracle.com

hai said...

patut la pun ramai rodong rajin ngat berpose sekrang!!

endiem said...

salam rodong...
selamat menyambut bulan ramadhan al mubarak..

INTAN RH said...

salam...koi pun baru ganti posa..haha..

CekWa said...

tanda2 bulan Ramadhan hampir tiba..bile perempuan dah mula ganti pose heheh

relevan said...

Lepas Syaaban Ramadan lepas Ramadan hoyee hoyee hari Raya..

IDEAlogyc Admin:Al-Hadi said...

jap je masa berlalu

piewahid said...

xsabor rasanya menunggu ramadhan...