Followers

Monday, August 31, 2009

31 Ogos 2009 - 10 Ramadhan 1430


Sambutan kemerdekaan 52 di Stadium Sukpa, Indera Mahkota, Kuantan. Tak ada kawad. Tak ada air kotak dan tak ada kuih kek. Tutup hidung, tutup mulut jangan nampak apa yang di kulum. Merdeka !

10 comments:

a kl citizen said...

hihihi...
betoi

maiyah said...

monyok jer nampak hehe.. bleh kulum sireh

INTAN RH said...

uiks..mcm ada experience jek..hehe :D

kelambuharimau said...

tutup mulut tu..entah2 bibir basah kot..baru minum air tadi..hehehe..sowi..best gak blog ni..join jom

noorlara said...

kesian jugak kena tutup mulut dan hidung, tak lemas ke? Selamat ulangtahun kemerdekaan ke 52!

relevan said...

eh endiem..aok yang pegang bendera tu ke?..

hai said...

kesian koi tgk...toyer je deme tu,maklum la bulan pose yak!!

endiem said...

merdeka satu malaysia semua..

kelambuharimau..jemputlah weh

relevan .. kawan ambik gambo.. mana nak nampok

abu muaz said...

tutup mulut tu maknanya kau semua diam ...
jangan bantah apa aku nak buat....
penjajah telah pergi....
kini....akulah penjajah....ha.ha..hahaaaa...
aku.... naikkan harga minyak.....merdeka!merdeka!

apa macam en relevan.?

relevan said...

Relevan tetap relevan..