Followers

Tuesday, September 8, 2009

Menghadapi Peperiksaan

Hari ini bermulanya peperiksaan Ujian Pencapaian Sekolah Rendah ( UPSR ). Ramailah anak anak dan adik adik yang terlibat dalam peperiksaan ini. Walau pun keadaan sekarang sangat mencabar , diharap semua calun yang akan menduduki peperiksaan tersebut dapat menjawab nya dengan bersungguh.

Mana yang kena pakai topeng tu, pakailah topeng mulut dan hidung. Jangan pakai topeng ultraman pulak. Mana yang puasa tu teruskan berpuasa sehingga waktu berbuka.

Semoga kalian berjaya.

9 comments:

pB said...

dengar kata ada subjek tambahan untuk tahun nie...

subjek kecerdasan otak ...

relevan said...

Moga anak2 yang ambil UPSR berjaya dgn jaya nye..kwn dulu peperiksaan pernilaian darjah 5 jer..agok nye tak dan dgn aok endiem..

endiem said...

pB..
Bagus juga ada subjek tambahan.. nampak cerdik sikit

relevan..
koi dulu perentan jepun mana nak ada peksa upsrnya.

a kl citizen said...

assalammualaikum

kita doa sama2 utk anak-anak kita semua

Cikgu Jang .. said...

Subjek tambahan tu namanya ujian aptitude khas utk pemilihan sekolah berasrama penuh. tarikh ujiannua petang khamis nanti, masa 1 jam 30 minit.... koi tahu sebab koi kena jadi pengawas periksa ni kat sk kumai

Webmaster@Echam said...

Semoga diorang semua suksess...

endiem said...

a kl citizen, webmaster..
sentiasa doakan mereka. kalau boleh nak tolong turut sama menjawab pereksa.

Cikgu Jang..
kala aok jadi pengawas pereksa, tolong tolong lah sikit bebeudak tu, janganlah bekira sangat.

orangart said...

endiem, salam...
Saya ada dua cucu sedang ambil peperiksaan UPSR tahun ini. Mudah-mudahan mereka berjaya...

endiem said...

orangart.. salam.. kita doakan mereka berjaya menjawab.