Followers

Friday, September 18, 2009

Sesak dan Sepi

Separuh tempat sibuk, sesak.
Jalan raya, lebuh raya, pasar, pasar raya, pasar tani khas, semua penuh sesak dengan orang . Masing masing dengan tujuan masing masing.

Separuh separuh tempat mula menyepi.
Pejabat, Taman taman perumahan , asrama kolej, surau , sembahyang terawih dah tinggal 2 saf sahaja.

15 comments:

relevan said...

Salam endiem..

Unit kome jer menyepi pada hari raya pertama..alahai..

MAAF ZAHIR BATIN

abu muaz said...

Salam aidilfitri.

izman said...

singgoh kejab weh.

selamat hari raya tuan rumah.

hai said...

sembahyang terawih dari 2 saf,lepas habis lapan tinggal 2-3 orang je...pasni di kuburan juga nampaknya semakin meriah dengan kunjungan oragramai!!

eL said...

hari raya pertama rumah pulak sesak dengan kunjungan saudara mara.

endiem said...

relevan..
tak perlah nanti deepavali bulan depan kita cuti panjang...
SELAMAT HARI RAYA.. MAAF ZAHIR BATIN

endiem said...

abu muaz..
Salam aidilfitri.. maaf zahir batin, tuan.

endiem said...

izman..
singahlah .. tapi xde kuihlah..
selamat hari raya..maaf zahir batin.

endiem said...

hai..
gitulah sokmo sokmo, nak buat cam mana? Salam aidil fitri.

endiem said...

eL..
Kalau ramai datang raya pertama tu seronoklah.. tapi kalau tak de yang nak datang tu yg. sedih sikit.. anak buah pun tak nak mintak duit..
Salam aidil fitri

maiyah said...

salam lebaran.. tak dpt nak tgk kemeriahan kat luar huhu.. tak slalu kuar pun.. bik mood dr ank2 jer :)

Hashim Zabidi said...

endiem, salam raya,

SELAMAT HARI RAYA - MAAF ZAHIR BATIN.

endiem said...

maiyah..
t.kasih, selamat hari raya..maaf zahir batin

Pak Hashim
Selamat Hari Raya.. ramai anak cucu balik ke Tempoyang
maaf zahir batin.

al-mankaraqi said...

Selamat hari raya, maaf zahir batin!

endiem said...

selamat hari raya, maaf zahir batin.