Followers

Saturday, September 19, 2009

Selamat Hari Raya

Di hari baik bulan yang baik ini, koi ucapankan selamat hari raya kepada semua umat islam tak kira dimana berada. Samaada dalam negeri Pahang, luar negeri Pahang. Dalam Malaysia atau diluar Malaysia. Selamat Hari Raya juga ditujukan kepada pelawat pelawat yang sudi melawat blogs koi ni, godong-godong maya dan maya karin yang selalu bagi komen, koi pun selalu jugak mengomen blogs dema. Begitu jugak dengan pengikut pengikut blogs koi ini, selamat hari raya, maaf zahir batin.

Janganlah tersinggung atas penulisan koi selama ini dan jugak komen komen yang telah koi buat kepada godong-godong. Jika ada koi mintak ampun dan maaf. Selamat Hari Raya . Semoga jumpa lagi.

8 comments:

relevan said...

Kwn pun sama endiem..mana2 yg tergurau dan bermcm2 segala ter..MAAF ZAHIR BATIN..Jgn lupa aok kim slm kwn kat Maya Karin aok ter yak..

Pyanhabib said...

selamat hari raya.

maiyah said...

Salam lebaran :)

endiem said...

susoh aok weh nak dapat line broadband celcom kat sini, Batu Talam, walau pun dah bodek maya karin..sari dua ni tak berbloglah kome,

relevan said...

Heh heh endiem..lain kali aok buat Scheduled publish..hehe tak yah nk susah2 on Pc..

Jejaka Desa said...

Slamat Hari raye..Maaf Zahir Batin

eL said...

Errr...laku lagi tak nak ucap Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf zahir dan batin.

endiem said...

eL..
laku lagi .. puasa nam belum lagi..
kome pun samalah selamat hari raya,